Enviaments

.

          Península: 6 € + IVA

          Balears: 10 € + IVA

          Canàries, Ceuta i Melilla: 25 €

...

El termini de lliurament estimat és de 24/48 hores en península, 72 hores a Balears i per a Canàries, Ceuta i Melilla de 7 a 10 dies. El transport es realitza a través d'agències especialitzades en transport urgent, que garanteixen un servei ràpid i puntual. No obstant això, si es produïssin retards, no donaran lloc a indemnització al client.

Si per algun motiu, que li fos imputable, Abeto Rojo Mediterráneo, SL no pogués complir amb la data de lliurament, contactarà a l'usuari per a informar-lo d'aquesta circumstància i, aquest podrà triar seguir endavant amb la compra establint una nova data de lliurament o bé anul·lar la comanda amb el reemborsament total del preu pagat. En qualsevol cas, els lliuraments a domicili es realitzen en dies laborables.

La data de lliurament estimat és quan hauria d'arribar la comanda. En general, la data de lliurament estimat depèn del temps de preparació o fabricació dels articles de la comanda (24 hores) + el temps de trànsit de la companyia de transport, que en península és de 24 hores (dies laborables).

Per a Balears el temps de trànsit sol ser de 72 hores, en dies hàbils.

Per a Canàries, Ceuta i Melilla el temps de trànsit va de 7 a 10 dies.

Temps de preparació + Temps de trànsit de la companyia de transport = Data de lliurament estimat

Exemple: El temps de fabricació/manipulació d'un article comprat és 24 hores i el temps de trànsit per al mètode d'enviament és d'1 dia, la data de lliurament estimat serà 48 hores.

Si se sol·licita prova, el temps de lliurament començarà a comptar a partir de l'aprovació de la prova.

El client es compromet a possibilitar el lliurament de la comanda sol·licitada facilitant una adreça de lliurament en la qual pugui ser lliurat la comanda sol·licitada, dins de l'horari habitual de lliurament de mercaderies. En cas d'incompliment per part del client d'aquesta obligació, Abeto Rojo Mediterráneo, SL, no tindrà cap responsabilitat sobre el retard o impossibilitat de lliurament de la comanda sol·licitada pel client. Si resultés impossible efectuar el lliurament de la comanda per absència de l'usuari, la comanda podria ser retornat al magatzem. No obstant això, el transportista deixaria un avís explicant on es troba la comanda i com fer perquè sigui lliurat de nou.

Per a totes les expedicions i depenent del tipus d'enviament seleccionat, s'aplicarà la tarifa vigent en concepte de ports. Per a comandes especials o transport triat pel client, els productes s'enviaran a ports deguts, tret que el client vulgui que Abeto Rojo Mediterráneo, SL faci la gestió, per la qual cosa haurà d'abonar l'import. Així mateix, si la comanda és pesada i voluminosa i requereix ser manipulat per transportistes especialitzats, li seran aplicats les despeses generades per aquesta manipulació.

Una vegada preparat la seva comanda se li notificarà l'enviament a través d'un correu electrònic. Si per qualsevol causa hi hagués retard en aquest enviament, li comunicaríem el termini de lliurament estimat. El destinatari té l'obligació legal (Art. 366 del Codi de Comerç) de verificar la mercaderia en el moment del lliurament i en cas de vicis visibles, no donar mai la conformitat a la mercaderia, sinó fer la reclamació oportuna al transportista, mitjançant ressenya escrita en l'albarà de lliurament del transportista.

A l'efecte de les presents condicions, s'entendrà que s'ha produït el lliurament o que la comanda ha estat lliurat en el moment en el qual l'usuari o un tercer indicat per l'usuari adquireixi la possessió material dels productes, la qual cosa s'acreditarà mitjançant la signatura de la recepció de la comanda en l'adreça de lliurament convingut.

En cas de danys ocults a l'interior del paquet, cal realitzar la reclamació dins del termini de les 24 hores hàbils següents al lliurament, contactant amb Abeto Rojo Mediterráneo, SL. No seran vàlides les reclamacions realitzades amb posterioritat.

Els riscos que dels productes es poguessin derivar seran a càrrec de l'usuari a partir del moment del seu lliurament.

De conformitat amb el que es disposa en la Llei 37/1992, de 28 de desembre, de l'Impost sobre el Valor Afegit (IVA), les comandes de compra per al seu lliurament i/o prestació s'entendran localitzats en el territori d'aplicació de l'IVA espanyol si l'adreça de lliurament està en territori espanyol excepte Canàries, Ceuta i Melilla. El tipus d'IVA aplicable serà el legalment vigent a cada moment en funció de l'article concret de què es tracti.

En les comandes amb destinació a Canàries, Ceuta i Melilla, els lliuraments es trobaran exemptes d'IVA per aplicació del que es disposa en Llei 37/1992, i a la Directiva 2006/112, sense perjudici de l'aplicació dels impostos i aranzels corresponents conforme a la normativa vigent en cadascun d'aquests territoris. L'usuari ha de tenir en compte que en aquests territoris podrien donar-se situacions en què s'apliquen i reporten impostos i drets de duanes en destí, de conformitat amb la normativa vigent, i que aquests podrien córrer de la seva part.


Devolucions i canvis

Només s'acceptaran les devolucions efectuades dins dels set dies hàbils següents a la recepció del producte. La devolució només serà acceptada per Abeto Rojo Mediterráneo, SL, si la mercaderia es troba en perfecte estat, dins del seu embalatge d'origen, amb tots els seus accessoris i sense haver estat utilitzada. Igualment, serà necessària la notificació prèvia, enviant un correu electrònic a: correo@abetorojo.es, qui s'encarregarà d'acceptar o rebutjar la devolució.

En cas de devolució, el cost del transport correrà sempre a càrrec del client; així mateix, l'import del transport del primer lliurament i altres despeses com ara gestió de reemborsaments ja realitzats, serà descomptat de l'import total de la devolució, així com una depreciació per desembalatge d'un 25% del valor de la mercaderia. Una vegada rebut el material en el nostre magatzem i revisat pel nostre personal, es realitzarà l'abonament si escau, sent descomptat d'una pròxima compra.

No s'aceptaran devolucions:

  - Productes que s'hagin desprecintat i/o desembalat.
  - Productes que s'hagin fet servir.
  - Productes que siguin objete d'una comanda de fabricació especial (no inclosos en el catàleg).
  - Segells de cautxú personalitzats.
  - Passats 15 dies de la recepció.
  - Productes que no estiguin complerts, que faltin elements, sense caixa original o trencats.
  - En general, no s'admetran devolucions d'aquells productes la compra dels quals s'hagi realitzat sota comanda confirmada i productes que una vegada comprats hagin quedat descatalogats.


Dret de desistiment

L'usuari, com a consumidor i usuari, realitza una compra en el lloc web i, per tant li assisteix el dret a desistir d'aquesta compra en un termini de 7 dies naturals sense necessitat de justificació.

Aquest termini de desistiment expirarà als 7 dies naturals del dia que l'usuari o un tercer autoritzat per aquest, diferent del transportista, va adquirir la possessió material dels béns adquirits en el lloc web o en cas que els béns que componen la seva comanda es lliurin per separat, als 7 dies naturals del dia que l'usuari o un tercer autoritzat per aquest, diferent del transportista, va adquirir la possessió material de l'últim d'aquests béns que componien una mateixa comanda de compra, o en el cas de tractar-se d'un contracte de serveis, als 7 dies naturals des del dia de la celebració del contracte.

Per a exercir aquest dret de desistiment, l'usuari haurà de notificar la seva decisió a Abeto Rojo Mediterráneo, SL. Podrà fer-ho, en el seu cas, a través dels espais de contacte habilitats en el lloc web.

L'usuari, independentment del mitjà que triï per a comunicar la seva decisió, ha d'expressar de manera clara i inequívoca que és la seva intenció desistir del contracte de compra.

Per a complir el termini de desistiment, n'hi ha prou que la comunicació que expressa inequívocament la decisió de desistir sigui enviada abans que venci el termini corresponent.

En cas de desistiment, Abeto Rojo Mediterráneo, SL reemborsarà a l'usuari tots els pagaments rebuts, exclosos les despeses d'enviament sense cap demora indeguda i, en tot cas, a tot tardar en 7 dies naturals a partir de la data en la qual Abeto Rojo Mediterráneo, SL és informat de la decisió de desistir per l'usuari.

Abeto Rojo Mediterráneo, SL reemborsarà a l'usuari utilitzant el mateix mètode de pagament que va emprar aquest per a realitzar la transacció inicial de compra. Aquest reemborsament no generarà cap cost addicional a l'usuari. No obstant això, Abeto Rojo Mediterráneo, SL podria retenir aquest reemborsament fins a haver rebut els productes o articles de la compra.

L'usuari pot retornar o enviar els productes a Abeto Rojo Mediterráneo, SL a: C/ Sant Fruitós, 7 de Manresa (08242).

I haurà de fer-ho sense cap demora indeguda i, en qualsevol cas, a tot tardar en el termini de 7 dies naturals a partir de la data en què Abeto Rojo Mediterráneo, SL va ser informat de la decisió de desistiment.

L'usuari reconeix conèixer que haurà d'assumir el cost directe de devolució (transport, lliurament) dels béns, si s'incorregués en algun. A més, serà responsable de la disminució de valor dels productes resultant d'una manipulació diferent a la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

L'usuari reconeix saber que existeixen excepcions al dret de desistiment, tal com es recull en l'article 103 del Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris i altres lleis complementàries. De manera enunciativa, i no exhaustiva, aquest seria el cas de: productes personalitzats; productes que puguin deteriorar-se o caducar amb rapidesa; CDs/DVD de música o vídeo sense el seu embolcall, tal com es precinta en fàbrica; productes que per raons d'higiene o de la salut van precintats i han estat desprecintats després del lliurament.

En aquest mateix sentit es regeix la prestació d'un servei que l'usuari pogués contractar en aquest lloc web, perquè aquesta mateixa Llei estableix que no assistirà el dret de desistiment als usuaris quan la prestació del servei ha estat completament executada, o quan hagi començat, amb el consentiment exprés del consumidor i usuari i amb el reconeixement per la seva part que és conscient que, una vegada que el contracte hagi estat completament executat per Abeto Rojo Mediterráneo, SL, haurà perdut el seu dret de desistiment.

En tot cas, no es farà cap reemborsament si el producte ha estat usat més enllà de la mera obertura d'aquest, de productes que no estiguin en les mateixes condicions en les quals es van lliurar o que hagin sofert algun mal després del lliurament.

Així mateix, s'ha de retornar els productes usant o incloent tots els seus embolcalls originals, les instruccions i altres documents que si escau els acompanyin, a més d'una còpia de la factura de compra.


Devolució de productes defectuosos o error en l'enviament

Es tracta de tots aquells casos en els quals l'usuari considera que, en el moment del lliurament, el producte no s'ajusta a l'estipulat en el contracte o comanda de compra, i que, per tant, haurà de posar-se en contacte amb Abeto Rojo Mediterráneo, SL immediatament i fer-li saber la disconformitat existent (defecte/error) pels mateixos mitjans o utilitzant les dades de contacte que es faciliten en l'apartat anterior (Dret de desistiment).

L'usuari serà llavors informat sobre com procedir a la devolució dels productes, i aquests, una vegada retornats, seran examinats i s'informarà l'usuari, dins d'un termini raonable, si escau el reemborsament o, en el seu cas, la substitució d'aquest.

El reemborsament o la substitució del producte s'efectuarà al més aviat possible i, en qualsevol cas, dins dels 7 dies següents a la data en la qual li enviem un correu electrònic confirmant que procedeix el reemborsament o la substitució de l'article no conforme.

L'import abonat per aquells productes que siguin retornats a causa d'algun defecte, quan realment existeixi, serà reemborsat íntegrament, inclosos les despeses de lliurament i els costos en què hagués pogut incórrer l'usuari per a realitzar la devolució. El reemborsament s'efectuarà pel mateix mitjà de pagament que l'usuari va utilitzar per a pagar la compra.

En tot cas, s'estarà sempre als drets reconeguts en la legislació vigent a cada moment per a l'usuari, com a consumidor i usuari.

.

_____________________________________________

Abeto Rojo Mediterráneo, SL
C/ Sant Fruitós, 7
08242 Manresa (Barcelona)
T. 938 77 02 05     correo@abetorojo.es
_____________________________________________